Страницы

воскресенье, 20 апреля 2014 г.

Полупроводниковый диод

Такое оборудование необходимо для проведения лабораторного практикума по физике "Снятие вольт-амперной характеристики полупроводникового диода" , его нет! Распределительного щита в кабинете - нет! Но хвалимся, что все есть, как и кабинетами, которые не отвечают требованиям Положения о кабинетной системы природно-математических дисциплин. Меняем окна, а "кабинеты" - на "бамажках", получается?

среда, 2 апреля 2014 г.

МЕТОДИЧНА СЛУЖБА !



 Головне, що необхідно сучасній людині сьогодні навчитися швидко, раціонально, економно навчатися протягом життя, користуючись знаннями як інструментом у вирішенні життєвих проблем.

Из статьи:


Діяльність РМК щодо забезпечення умов надання маркетингових послуг в процесі підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів передбачає послідовність дій:
1. Вивчення та аналіз актуального стану розвитку освіти в регіоні, виокремлення проблем.
2. Вивчення освітніх потреб і запитів керівних і педагогічних кадрів шляхом:
  • діагностування;
  • анкетування;
  • індивідуальних співбесід;
  • вивчення адресних заломлень щодо актуальних проблем сьогодення;
  • застосування інтерактивних технологій навчання;
  • методичних десантів.
3. Аналіз, систематизація виявлених проблем, потреб, запитів.
4. Визначення форм, методів роботи з керівними і педагогічними кадрами в міжкурсовий період, корекція існуючих програм, планів підвищення кваліфікації.
5. Інтеграція з облІППО, освітніми установами освітнього округу та в межах освітнього простору міста (району), використання їх науково-методичного потенціалу.
6. Створення методичного продукту його презентація, встановлення відповідності задоволенню потреб і запитів педагогів.
7. Випуск інформаційно-методичного довідника з рекламою нових науково-методичних розробок і заходів щодо підвищення професійної майстерності керівних і педагогічних кадрів.
Пріоритетним напрямом роботи МК щодо запровадження освітнього маркетингу як засобу удосконалення системи підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів є діагностико-прогностична діяльність, що включає:
  • діагностику потреб педагогічних і керівних кадрів у підвищенні кваліфікації;
  • діагностику рівня педагогічного професіоналізму;
  • діагностику інформаційних потреб педагогів.