Как каждому цветку необходимо СОЛНЦЕ, так и человеку необходимо самообразование. "Легче зажечь одну маленькую свечу, чем клясть темноту" - КОНФУЦИЙ (китайский мыслитель ок.551-479 до н.є.)
Організація освітнього процесу в умовах карантину 1. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з навчальних предметів в основній та старшій школі в умовах дистанційного навчання. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з мистецьких, гуманітарних та суспільних предметів в основній та старшій школі в умовах дистанційного навчання. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з природничих предметів, математики, фізичної культури та технологій в основній та старшій школі в умовах дистанційного навчання 2. Методичні рекомендації щодо організації управлінської діяльності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах карантин.3. Методичні рекомендації щодо особливостей навчання учнів початкових класів в умовах дистанційного навчання.4. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з навчальних предметів в основній та старшій школі в умовах дистанційного навчання.5. Методичні рекомендації щодо психолого-педагогічного супроводу під час дистанційного навчання.6. Методичні рекомендації для педагогічних працівників щодо організації навчання учнів з особливими освітніми потребами.7. Інформаційні ресурси для формування ключових компетентностей у педагогів та учнів.
1. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з навчальних предметів в основній та старшій школі в умовах дистанційного навчання.
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з мистецьких, гуманітарних та суспільних предметів в основній та старшій школі в умовах дистанційного навчання. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з природничих предметів, математики, фізичної культури та технологій в основній та старшій школі в умовах дистанційного навчання
2. Методичні рекомендації щодо організації управлінської діяльності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах карантин.3. Методичні рекомендації щодо особливостей навчання учнів початкових класів в умовах дистанційного навчання.4. Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з навчальних предметів в основній та старшій школі в умовах дистанційного навчання.5. Методичні рекомендації щодо психолого-педагогічного супроводу під час дистанційного навчання.6. Методичні рекомендації для педагогічних працівників щодо організації навчання учнів з особливими освітніми потребами.7. Інформаційні ресурси для формування ключових компетентностей у педагогів та учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий