Головне, що необхідно сучасній людині сьогодні навчитися швидко, раціонально, економно навчатися протягом життя, користуючись знаннями як інструментом у вирішенні життєвих проблем.
Из статьи:
Діяльність РМК щодо забезпечення умов надання маркетингових послуг в процесі підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів передбачає послідовність дій:
1. Вивчення та аналіз актуального стану розвитку освіти в регіоні, виокремлення проблем.
2. Вивчення освітніх потреб і запитів керівних і педагогічних кадрів шляхом:
- діагностування;
- анкетування;
- індивідуальних співбесід;
- вивчення адресних заломлень щодо актуальних проблем сьогодення;
- застосування інтерактивних технологій навчання;
- методичних десантів.
3. Аналіз, систематизація виявлених проблем, потреб, запитів.
4. Визначення форм, методів роботи з керівними і педагогічними кадрами в міжкурсовий період, корекція існуючих програм, планів підвищення кваліфікації.
5. Інтеграція з облІППО, освітніми установами освітнього округу та в межах освітнього простору міста (району), використання їх науково-методичного потенціалу.
6. Створення методичного продукту його презентація, встановлення відповідності задоволенню потреб і запитів педагогів.
7. Випуск інформаційно-методичного довідника з рекламою нових науково-методичних розробок і заходів щодо підвищення професійної майстерності керівних і педагогічних кадрів.
Пріоритетним напрямом роботи МК щодо запровадження освітнього маркетингу як засобу удосконалення системи підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів є діагностико-прогностична діяльність, що включає:
- діагностику потреб педагогічних і керівних кадрів у підвищенні кваліфікації;
- діагностику рівня педагогічного професіоналізму;
- діагностику інформаційних потреб педагогів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий